PPL jako přepravní službu již sami nevyužíváme. Dlouho.  Naši zákazníci a dodavatelé, bohužel, ale ještě občas ano.  A to je kámen úrazu. Areál, v němž sídlí naše firma, se přechodně rozhodnutím majitele začal zamykat. Bránu lze jednoduše na dálku otevřít telefonem, který přepravci mají. Všichni z České pošty, DPD, či od Schenkera  to pochopili, jednoduše zavolají a my jim otevřeme atd……Jen kurýr PPL  nikoliv. To je tvrďák chlap.  Přesně ví, co musí a co nemusí a tak se s námi nepáře!

Přijede s balíčkem, a když je brána zavřená, což je téměř vždy, tak zase odjede. A my čekáme a čekáme…

Jak mi vysvětlili v zákaznickém centru PPL, není totiž jeho povinností nám zavolat a neexistuje  nic v rámci celého slavného systému PPL, co by ho k tomu donutilo, je to prý jen a jen jeho dobrá vůle! A ostatně my jsme povinní  mít na bráně zvonek. A protože ho nemáme a hned tak mít nebudeme, tak by mi asi nezbylo nic jiného, než několik hodin denně prosedět venku přímo  na parkovišti u brány,  což je nereálné a tak to nedělám.

Jenže je to svízel. V těch balíčcích jsou grafické podklady na smaltované cedule, vaše litinové formy na renovace a další pomůcky, či materiály.. Bez toho všeho pro Vás nemůžeme pracovat v termínech, které jsme Vám slíbili. Proto si nyní pro balíčky jezdím po práci do depa PPL v Praze. Mám to kousek, jen bratru 50 km tam a 50 km zpět. Proč ne, nemám beztak po večerech co na práci, že?

Je to prý v lidech, říkala mi slečna na zákaznické lince PPL, a měla svatou pravdu. “Tak proč takové neochotné a nekomunikativní kurýry, kterým evidentně činí  zvláštní potěšení takto škodit zákazníkům,  tedy zaměstnávají?”, položila jsem si otázku.  Odpověď nenacházím, asi nejsou lidi a je zlá doba.

Nemá cenu se rozčilovat, a tak jen v klidu oslovuji postupně všechny naše dodavatele a zákazníky s informací, že prostřednictvím PPL již definitivně není možné k nám nic doručit.

Děkuji, že nám pomůžete, tyto problémy vyřešit tím, že si zvolíte jinou přepravní službu!

Sbohem PPL!

Váš

Český smalt